Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internetový, marketing, situační, analýza, SWOTKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
(Boris Rezník)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xtvim/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Company's strategy of marketing communications
(Sandhiya Suresh)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1o5a/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
(Salome Baghaturia)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p40xke// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
(Veronika Torlakian)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vb4jdt// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communications of Milma
(Aswathy Vattathottiyil Surendran)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/r4ssg/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
(Diana Cintulová)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zfb8s/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
(Monika Chodilíková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k37aft// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
(Bára Bajtlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//vfctea// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
(Koubová Koubová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/xor23/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
(Šimon BROŽ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n54kpg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma