Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Analýza nabídky destinaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
(Karolína Nováčková)2022, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/qhs1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Inovace turistického portfolia produktů destinace Koruna Vysočiny
(Tomáš Plocek)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//i2k7af// | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Finsko jako turistická destinace a její využití českou klientelou
(Pavlína Pečenková)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8154 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Stakeholder management v turistickém potenciálu a tvorbě nabídky destinace
(Roman Dáňa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79720 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
(Eliška Kubíčková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//i672ga// | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma