Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role a postavení Public Relations v komerčním a neziskovém sektoru
(Monika Kofroňová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/veizv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role a postavení Public Relations v komerčním a neziskovém sektoru
(Kristýna Teifertová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z0qag/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Veřejné mínění - občané a obranná strategie ČR (sekundární analýza)
(Dan Jelínek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgof0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie územních samosprávních celků
(Zuzana Ducháčová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/anrjx/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
(Martin Slabý)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50063 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
(Regina Feiferlíková)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//07dkoq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
(Adriana Malíková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gtgjh3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma