Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AdMonitoringKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití online marketingu v gastronomických službách
(Lucie Kondelíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/qy66j/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
(Milan Tkáč)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vlrmv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
(Jana Žákovčíková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9877/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
(Jana Žákovčíková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9877/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma