Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit
(Vojtěch Michel)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//b01a9w// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Exportní strategie obchodní společnosti
(Petr Hocek)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//djsh8d// | Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky na B2B trhu
(Petra Pokorná)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153053 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
(Kateřina Vansová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//cvpv5f// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
(Anna Žišková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8s4vi1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
(Vendula Hrabinová)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jsr5r3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
(Klára Opatřilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//xubee1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma