Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ethical buying and boycotting: The consumers motivation and the response of MNCs
(Mehdi Bencherki)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89216 | International Business / | Práce na příbuzné téma
CSR strategies of MNCs: The case of pharmaceutical companies
(Elina Likhova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92454 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
A Comparison of Employee Satisfaction Levels between MNCs and Domestic Companies in the Czech Republic
(Malika Safarova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85124 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma