Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
parfémKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Delivery bottlenecks as a justification for customer churn
(Stephan Klaus Hoose)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2gw07p// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Customer lifetime value
(Jakub Bendula)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93935 | Účetnictví a finanční řízení podniku / | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování na trhu parfémů
(Daniela Krčová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/155019 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování na trhu s parfémy
(Viktorie Jursová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149543 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů
(Tereza Skřivánková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106853 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Preference informačních zdrojů na trhu s parfémy
(Karolína Nožičková)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128002 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza reklamních sdělení na trhu parfémů
(Petra Borůvková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113731 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh
(Kristýna Houbová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xmkbr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma