Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravy
(Veronika Šigutová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153144 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy
(Adéla Košáková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139718 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
LAUNCH NOVÉHO PRODUKTU NA TRH – DOPLNĚK STRAVY
(Michaela Řehulová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/a21sz6/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus, B6503 / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
(Veronika Jelenová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fhjivo// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma