Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Martina Kissová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/era6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní fotografie v marketingové komunikace
(Denisa Sládková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rge797// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost
(Irena Bártíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bek9ml// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Reklamní fotografie v marketingové komunikace
(Denisa Sládková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rge797// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)
(Václav DANĚK)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jho663// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma