Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Východiska pro přípravu kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku
(Anna Preclíková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x5vzy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní integrovaná marketingové komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje
(Tomáš Dvořák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sngr0/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé
(Petra Neumannová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nun4m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na internetu
(Martin Vršecký)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ar1br/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
(Martin Popilka)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jqyr8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza úlohy komunikace a stimulace prodeje produktů
(Alexander Levit)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmylz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
(Zuzana Králová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f17uy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
(Robert Almássy)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g8xbe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
(Marek Šašek)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68690 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
(Jan Vondruška)2021, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//1fkodr// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma