Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uvedení nového výrobku na trh
(Marie Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/gd0jk/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
(Peter Kalman)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qbvzx/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
(Ivana Moravčíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14265/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb
(Klára Vaňková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nbkow/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
(Richard Ramisch)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/jk50mv/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Discourse analysis of Turgut Özals approach towards the Turkish economic situation after the state coup in 1980
(Lucia Hrkútová)2021, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r16qt/ | Mezinárodní vztahy / | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán zavedení nového produktu na trh
(Jiří Holý)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ykb31/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh
(Jiří Kazda)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jld2w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie firmy Kornfeil, spol. s r.o. při vstupu na americký trh
(Martina Kornfeilová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m4vm8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh
(Stanislava Jeřábková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxi7t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma