Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Advertisement - the phenomen of communication
(Alexander Okonkwo)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzvja/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
(Adela Pilátová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwn9e/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
(Pavel Mošnička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82647 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
(Jan Drdla)2012, Rigorózní práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/svciq/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
(Petra Hubová)2010, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jskpx/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Rada pro lidská práva OSN a iniciativy v oblasti “nových lidských práv”
(Kristina Horňáčková)2013, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iubek/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
(Michaela Blažeková)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qnef8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
(Miroslav Slaný)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46802 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
(Kristýna Bendová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gjyxc/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
(Pavlína Jirků)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ala6r/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma