Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
architektura značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální identita značky
(Bianka Demčáková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ajmgqg// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita značky v online prostředí
(Lucia Mišeková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0hewsr// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita kosmetické značky
(Anastasiia Lunova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//9y3qfw// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
(Jakub Žďárský)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//7v38cn// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Brand building vybrané glampingové značky
(Lucie Vlachová)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8go4v4// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
(Mostafa Ahmed Mostafa Selim)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cj5ojl// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Budování brandové identity prostřednictvím sociálních sítí
(Ondřej Zikeš)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//1wd7sa// | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma