Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
(Jakub Khun)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//soo2ll// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
(Martin Holata)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//utu8bg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
(Michal Jedlička)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49831 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zkoumání marketingové komunikace firmy
(Stanislav Chvapil)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg5wq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
(Dolejší Dolejší)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u8o1n/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Nikola Koderová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rm9jq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma