Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv firemní kultury na strategii a výkonnost MSP
(Kateryna Milbaver)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/plofh/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
(Klára Podpierová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74620 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv firemní kultury na strategii a výkonnost MSP
(Michaela Boháčová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghdvu/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Firemní kultury firem e-commerce
(Mariia Danylova)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/f34hg/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv vybraných faktorů firemní kultury na spokojenost zaměstnanců
(Lenka Koňušíková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/s4rwg/ | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma