Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Theses on a related topic
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
(Petra Vojarová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tuhxr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
(Alexandra Blajerová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7l27/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
(Kateřina Lipavská)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f9l3q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Prostředí pro prezentaci produktové fotografie a videa na internetu
(Ondřej Týn)2015, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/108745 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
(Barbora Nová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pd9hw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
(Vladěna Hromasová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41313 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Theses on a related topic
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
(Petra Hejduková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ni2bv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic