Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
psychologie reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
(Barbora Hájková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uq9wf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
(Adam Trůbl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwdve/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma