Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ochutnávkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci
(Jana Moravcová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/euqh6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy
(Štěpánka Pavlíková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135401 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
(Karolína Černohorská)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52862 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
(Martina Chládková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//00teeh// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
(Tereza Augustová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sm4574// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Mariia Smirnova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pf9yx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Michal Gerčák)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xchw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Jiří Viktora)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s4qu8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
(Tereza Janečková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i605l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma