Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
(Veronika Decsyová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/adro3/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti
(Nikola MALÁ)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//oo97u1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Kristina Hálková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gw1ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Iva Jančíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny0ph/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam
(Radim Keřt)2012, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//a5i2js// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
(Miroslav Horna)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7hqx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
(Petra Halámková)2010, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//70wcuj// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma