Theses on the same topic (having an identical keyword):
Public relationsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The role of new media in modern marketing communications
(Tatyana Khvan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/znwx5/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
(Ngoc Vu Hong)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pfip0/ | Business Management / | Theses on a related topic
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
(Anna Klimenko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i6f9c/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
(Pavla Denková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dul6b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
(Egor Demtsev)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90023 | International Management / | Theses on a related topic
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
(Anna Grygoryuk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zh2ir/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace vybrané firmy
(Natálie Michaliková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/b1czs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic