Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
(Tereza Nováková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tsb9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement na internetu
(Tomáš Nemec)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x1z5v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
(Aneta MATĚJKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//39a27v// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
(Róbert Dufala)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//whfggz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of product placement on consumer behavior
(Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90416 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
(Steven Van Wichelen)2019, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ldkwe8// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma