Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategická analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnota pro zákazníka
(Zuzana Ryšavá)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdfcd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
(Lukáš Holeček)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts7ve5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam
(Radim Keřt)2012, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//a5i2js// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Iva Jančíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny0ph/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
(Barbora Hondlová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ekwme/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
(Lenka Kaňková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hlf00/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing včetně projektové studie
(Maksim Novgorodov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/j10m2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma