Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
celebrityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
(Violina Radeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
(Ernesto Triana Delgado)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chy21/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Is the classic advertising era over?
(Veronika Volodina)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f20d1/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
(Anastasiya Morozova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14071/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
(Polina Gavrilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78895 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
(Marek Putna)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//i9k6zl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
(Aneta KAISEROVÁ)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//5qv25w// | Management regionálního rozvoje / | Práce na příbuzné téma