Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
celebrityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
(Aneta KAISEROVÁ)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//5qv25w// | Management regionálního rozvoje / | Práce na příbuzné téma
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING
(Lenka Linhartová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ikfqk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
(Lucie Hrušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12640/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Odraz historické reklamní kampaně v současnosti
(Kateřina Gabrielová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1crqjr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Gamifikace a nákupní záměr
(Fortesa Haziri)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4urp7f// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Analýza obsahu reklamního spotu
(Martina Ganobčíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/csop8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Použití firemního software ke zkoumání vybraných parametrů reklamních spotů
(Alona Ostrenska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r14ih/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů
(Petr Červenka)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52331 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
(Lucie Hrušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12640/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání role celebrity v reklamě
(Lenka Jirkalová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79559 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma