Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
(Sithabiso Moyo)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rxfmt/ | Sociology / | Práce na příbuzné téma
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
(Jozef Andraš)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v7em3/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
(Tomáš Dania)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b87vt/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Developing Reading and Writing Skills Online
(Kateřina Černá)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bu0d0/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
(Eva Procházková)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/okanr/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
(Eva Straková)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zbs22/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Hana Hadrabová)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/blokh/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Marta Plecitá)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hbykd/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
(Kateřina Dolejšová)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jeaxy/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
(Petra Fešarová)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fpuiw/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma