Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
(Miroslava Trojáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/au0tr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Pavla Petrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mv66m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketing research of development potential in the area of residential living in a particular region
(Marek Tkaczik)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//cktzyz// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma