Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikační mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Jiří Viktora)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s4qu8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
(Tereza Janečková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i605l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edxup/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
(Jakub Rákosník)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yff90/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix podpory Twirlingu
(Monika Šubínová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57571 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Adam Trůbl)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8f02/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing, podpora prodeje
(Pavel Zteiskar)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z7pdz/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
(Kateřina Vernerová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/rfulf/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma