Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
destinaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza projektu 3K karty TIC Klášterec nad Ohří
(Miroslava Gulková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/8370/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu regionální slevové karty
(Jitka Plšková)2014, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d1b99t// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketing destinace cestovního ruchu
(Martina Hubačová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kuwtn/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
(Kristýna Šteflová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/sfs4u/ | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
(Monika BASLOVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//tatyfn// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Plzeňského kraje
(Nikola AMLEROVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//16bxs6// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
(Martina NEČASOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//cnm62z// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Význam informačních technologií pro marketing destinace
(Lenka Holinková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46182 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Profil návštěvníka destinace - výchozí krok pro doporučení inovací marketingového mixu
(Veronika Magon)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12651/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Analýza relevance vytvoření společného trhu s plynem v zemích V4 dle návrhu The Gas Target Model for the Visegrad Region
(Pavel Svoreň)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w3qb5/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy a energetická bezpečnost | Práce na příbuzné téma