Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
(Denis Král)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z8q8p/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
A Business Plan for a Hair Studio
(Markéta Komárková)2021, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2fxbj// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Stanovení finančního plánu stavební zakázky z pohledu dodavatele s vlivem na hospodaření firmy
(Václav Malý)2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//lnren7// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Stanovení finančního plánu stavební zakázky z pohledu dodavatele s vlivem na hospodaření firmy
(Václav Malý)2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//z65534// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Veronika Kuśová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/flwyf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
(Monika Szalaiová)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kkuub/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
(Tereza Percivalová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89701 | Ekonomie / | Práce na příbuzné téma