Theses on the same topic (having an identical keyword):
kongresKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
(Denisa Rathouská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mdukp/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Diplomacie World Jewish Congress jako nestátního aktéra mezinárodních vztahů
(Anita Nechvátalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88185 | Mezinárodní studia a diplomacie / | Theses on a related topic
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
(Kamila ŠŤASTNÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ah0ehl// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Theses on a related topic
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
(Kamila ŠŤASTNÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//79vuim// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Theses on a related topic
Analýza konkurenčního prostředí
(Anna Kosinová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lmpn8/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Analýza konkurenční pozice konkrétního podniku
(Soňa Příborská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mrjb7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Kongresové centrum Zlín - Analýza fungování v kontextu zlínské kultury
(Aneta Janečková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6u6b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Petra Urbaníková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xqnx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic