Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dyslexieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
(Simona Jelínková)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wsqds/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
(Petra Mikulčíková)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uk80s/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Teaching Children with Specific Learning Differences
(Markéta Plocková)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ivup4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Teaching English to Children with Learning Differences by a Novice Teacher
(Kateřina Šimarová)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i18a1/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
(Kristýna Šulová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fg1jv/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Language Advising of an English Teacher Helping Young Learners Develop their Learning Strategies and Facilitate the Process of Studying English Vocabulary
(Karla Klečková)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jzhz4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
(Kateřina Maříková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rp8xc/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
(Jana Novotná)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//jnnbqk// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (u) | Práce na příbuzné téma
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
(Otakar Konsbul)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wwf5o/ | Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika pro učitele středních škol | Práce na příbuzné téma
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
(Zuzana Vašulková)2009, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gezu9/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma