Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
(Polina Gavrilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78895 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Asociace náhradních rodin v Moravských Budějovicích aneb Nejsme sami
(Jana Vorlíčková)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/olt8t/ | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur
(Tomáš Kavalír)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlmpe/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
(Martina Kovalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i9vwl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur
(Kristina Klaudyová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86719 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
(Sabina Khodzhaeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ww74v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos
(Petra Pokorná)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s86hm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
(Štěpánka Habrmanová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Vznik, vývoj a fungování reklamních a produkčních agentur
(David Jäger)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//dwvura// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma