Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
(Vladimír Kopal)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpprx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
(Michaela Srbková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1jng/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
(Romana Ruttkayová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qrdto/ | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Internet Marketing
(Martina Polková)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xjrqj/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma