Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing, kulturní, instituce

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)
T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
 (Martina Koubková)

2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/u2tbi/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma

Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
 (Michaela Trňáková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Transformace výstavních prostor novými médii. Dům umění města Brna
 (Hana Plochová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pamol/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
 (Eva Hájková)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Marketing strategy of recruitment and retention of IT candidates in the market of Brno
 (Gabriela Chaloupková)

2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//w6tt4t// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
 (Aneta Bahelková)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ulh6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Pandemie v kulturní instituci – adaptace kreativního procesu, organizace, plánování a naplňování základní funkce divadla
 (Pavel Uhřík)

2022, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění

https://is.jamu.cz/th/r08a7/ | Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce | Práce na příbuzné téma

Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
 (Žaneta Polášková)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hqj3u/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Bilbao efekt: možnosti a medze stratégie budovania kultúrneho mesta
 (Kristína Kačániová)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mp98v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)