Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing, kulturní, instituceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vlivy na tvorbu dramaturgických plánů a jejich proměny od počátku Městského divadla Brno
(Martina Horká)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/opvqd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
T: Soudobá fotografie na plakátech Národního divadla Brno
(Simona Šreková)2024, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/l0i8d/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
(Michaela Křivá)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace penzionu Africa House
(Zuzana Gabrielová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wggydc// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma