Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing, kulturní, instituceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
(Martina Koubková)2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/u2tbi/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
(Michaela Trňáková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Transformace výstavních prostor novými médii. Dům umění města Brna
(Hana Plochová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pamol/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
(Michaela Křivá)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of recruitment and retention of IT candidates in the market of Brno
(Gabriela Chaloupková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//w6tt4t// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
(Aneta Bahelková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ulh6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Pandemie v kulturní instituci – adaptace kreativního procesu, organizace, plánování a naplňování základní funkce divadla
(Pavel Uhřík)2022, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/r08a7/ | Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce | Práce na příbuzné téma
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
(Žaneta Polášková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqj3u/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Bilbao efekt: možnosti a medze stratégie budovania kultúrneho mesta
(Kristína Kačániová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp98v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma