Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)
An integration of automated call center into a SAP system
 (Michaela Horváthová)

2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma

Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
 (Grocholová Grocholová)

2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/zbf2i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
 (Lukáš Cejpek)

2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
 (Petra Krpatová)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma

Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
 (Petra Potůčková)

2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d6frn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma

Fluktuace v call centru
 (Anna Skoupá)

2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/y4ocy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
 (Kateřina Kopecká)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zo7at/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma

Přístup zaměstnanců call centra při telefonické komunikaci s osobami s balbuties
 (Martina Šmardová)

2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/r2w1t/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)