Theses on the same topic (having an identical keyword):
Integrovaná, marketingová, komunikaceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Samed Sentürk)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lwa01/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
(Mariia Ruskykh)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4rhl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Elizaveta Zigulia)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chqs4/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Michaela Franková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k8253/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Tereza Moravcová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifbyk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Přímý marketing, podpora prodeje
(Pavel Zteiskar)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z7pdz/ | Bankovnictví / Bankovní management | Theses on a related topic