Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
(Nicola Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/m6hc9/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
(Natálie Vlčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z101b/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
(Anna Oliinyk)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dye3q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
(Monika Lešnerová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lzwyo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
(Tomáš Čech)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e8yoe/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
(Marek Tocháček)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a6em1/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
(Jan Ulman)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvgba/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
(Veronika Schauerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//r0jpak// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
(Kateřina Machová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cyk72/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
(Jiřina Navrátilová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tw7av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma