Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
(Pavel Krchňák)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1fbw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách
(Miroslava Kohoutová)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zcsnd/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a volební kampaně v ČR
(David Passler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wmzm2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
(František Novotný)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n0iwp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategic Aspects of TNCs Entry into the Markets of Central and Eastern Europe
(Stepan Zhukevych)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mg9wj/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma