Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
počítačové hryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
(David Kolbábek)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hn1ky/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma
Localising Proper Names in Video Games: A Comparative Study
(Tatiana Vojteková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ajduj/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma
Machine Learning for Predicting Success of Video Games
(Michal Trněný)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k2c5b/ | Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka | Práce na příbuzné téma
Video Games and Their Effects on Acquiring Languages
(Timotej Karafa)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x2guz/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma