Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Sledování paprsku

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
 (Marek Vinkler)

2014, Disertační práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w0k6h/ | Informatika (čtyřleté) / Informatika | Práce na příbuzné téma

Stavba Kd-stromu pro metodu sledování paprsku
 (Radek Stibora)

2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mtxop/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Sledování paprsku na programovatelných grafických kartách
 (Marek Vinkler)

2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bhwlw/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
 (Marek Vinkler)

2012, Rigorózní práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f8946/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Vizualizace ray tracingu
 (Tadeáš Popov)

2021, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/144018 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Sledování paprsku ve scéně s využitím konceptu průzkumníků
 (David Vajčner)

2006, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lpo6g/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Metoda sledování paprsku s využitím oktalových stromů
 (Pavel Reichl)

2009, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hesnn/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Sledování paprsků pomocí programovatelných shaderů
 (Pavel Drobek)

2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sfr8c/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Demo aplikace v OpenGL demontrující možnosti výpočetního shaderu
 (Radek Melčák)

2024, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//whb9rq// | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Engine v GLSL
 (Michal Šlesár)

2022, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//25afmx// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)