Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Digit%C3%A1ln%C3%AD, komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
(Dominika Kozlovská)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//awbgus// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Lenka Kučavíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z62mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
(Lucie Kutzendörferová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qrivt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a sociální sítě
(Tomáš Bittner)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9q46/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing optikou teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tfuk2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
(František Hendl)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94849 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
(Tereza Bártová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92078 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma