Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Budování značky

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 » (total: 22 theses)
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
 (Foreke Azonwoh)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s4ki9/ | Finance / | Theses on a related topic

Internal controls and financial reporting quality: before and after implementation of system of internal controls. Evidence from Azerbaijan
 (Sahila Shabanova)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fjljk/ | Finance a účetnictví / Finance (angl.) | Theses on a related topic

How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
 (Mohamed Amine Najid)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic

Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
 (Ekaterina Samoylova)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Theses on a related topic

The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
 (Andrea Wimberská)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic

The impact of personal image on the brand
 (Daria Liashenko)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic

Brand building vybrané glampingové značky
 (Lucie Vlachová)

2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//8go4v4// | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic

Application of fundamental analysis with the aim to find the fair value of a selected company
 (Aliza Eugenia Castro Navarro)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ce0sc/ | Finance / | Theses on a related topic

« 1 2 3 » (total: 22 theses)