Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
(Zuzana Lubovská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44864 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
(Hanna Nimchuk)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gzsrt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Symbolic Data Analysis as a Means of Enhancing Consumer Privacy in Smart Metering
(Andrea Vašeková)2016, Rigorózní práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w0xlk/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
(Dmitry Baranov)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aemui/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Jessica Ďuríšková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jcmbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
(Margarita Zhunussova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x37zi/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
(Zuzana Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asyqf/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
El lenguaje publicitario en los anuncios que se orientan al niño como consumidor
(Martina Trnková)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sn6yl/ | Filologie / Španělský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
(Markéta Kujelová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//fd4koc// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma