Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
(Lukáš Balík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
(Michaela Tomková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52349 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vybudování a strategické řízení značky
(Částka Částka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
(Vendula Kejřová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nwupe/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
(Jiří Pospíšil)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b66vo/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
(Thi Thanh Thuy Luuová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u4o8n/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
(Marek Hamala)2021, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//0wvgbi// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality | Práce na příbuzné téma