Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
(Yulia Klimenko)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ep6zob// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
(Adam Žurek)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143514 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
(Tereza Nováková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tsb9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Monika Švarcová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j7hm7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
(Matěj Řičánek)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa5r9/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Michaela Tesařová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ovex2/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Kristina Jančaříková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Alena Palkosková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me2ns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
(Barbora Čajková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//u6mg89// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma