Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
(Pavlína Jirků)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ala6r/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
(Miroslav Slaný)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46802 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
(Natalie Trčková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110664 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
(Zuzana Jurčíková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110679 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma