Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
DiktováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hlasové technologie jako kompenzační pomůcka pro neslyšící
(Michaela Zíková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83143 | Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika | Práce na příbuzné téma
Implementace voice over IP v enterprise prostředí
(Tomáš Procházka)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lsx3x/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Hlasové ovládání a možnosti jeho využití
(Michael Wagner)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Principy moderní hlasové komunikace
(Milan Šereda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/rc4z4/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Tereza Skučková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4a2v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
(Martin Kot)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pykxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
(Tereza Marková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/csm6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Martin Vajdík)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/soi72/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje outdoorových zájezdů v marketingu cestovních kanceláří
(Veronika Nechybová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e632p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Vladimír Lukeš)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kf6rg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma