Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
(Karolína Lisztwanová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92405 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
(Jindřich Smítka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awn99/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozhodování generace Z na papírenském trhu
(Lucie Kadlecová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//oktcmw// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
(Daniel Dvořák)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//o7tkrb// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the success of a company in a selected market
(Alibek Orazbay)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sc6z2/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
(Olena BUTOK)2011, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y4q2e3// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
(Natálie Cváčková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149808 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
(Jitka Krejčová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45804 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Shared Value Creation - How innovative Business Strategies can assist to combat obesity
(Stefanie Praxmarer)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39231 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Shared Value Creation – How innovative Business Strategies can assist to combat obesity
(Stefanie Praxmarer)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59166 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma